Известие

Collapse
No announcement yet.

Винаги са запотени стъклата!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Как процедирам аз:
    - вътрешна циркулация никога не се включва за разлика от топло лятно време
    - когато се влиза се тупат краката от сняг и подобни
    - когато обдухвам вс стъкла пускам на макс обдухване, а по принцип на крака и стъкла. Проблеми нямам.

    Вечер като спирам колата гледам да е на завет, че мн замръзват стъклата сега при тези темп.
    sigpic
    Gulfstream G650 with Italian design...

    Comment


    • #47
      Тия 156 ци имат ли друг отточен механизъм освен този в решетките преди филтъра?
      Почистен е той, сменен филтър на купето, днеска не изпотено а лед имах по задните стъкла.
      Welcome to the real world

      Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
        Тия 156 ци имат ли друг отточен механизъм освен този в решетките преди филтъра?
        Почистен е той, сменен филтър на купето, днеска не изпотено а лед имах по задните стъкла.
        Имат - от вътрешния охладител на климатика (фреона къгето минава). От там излиза конденза от питата. Освен това и в багажния отсек имаш - от дясната страна. Та вентилаторът като вкарва въздух, от там да го изкарва. за SW

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
          Как процедирам аз:
          - вътрешна циркулация никога не се включва за разлика от топло лятно време
          - когато се влиза се тупат краката от сняг и подобни
          - когато обдухвам вс стъкла пускам на макс обдухване, а по принцип на крака и стъкла. Проблеми нямам.

          Вечер като спирам колата гледам да е на завет, че мн замръзват стъклата сега при тези темп.
          Вътрешната рециркулация винаги ми е включена, както и вентилатора е на авто /не помня при достигане на каква точно температура тръгваше - около 50' на водата май/ - за мен е по-важно двигателя да ми е подгрят, а не задните ми части Иначе ако е запотено слагам третата врътка на крайно дясно. Тя си включва всичко, което е необходимо за да стане работата най-бързо
          Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
          ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

          Comment


          • #50
            Искам да ви кажа, че както и да си въртите врътките ако ви се мокри филтъра все е тая ! И да си тупате краката и всичко друго - джамовете са гипс!
            Често когато се сменя филтъра "майсторо" скубе пластмасите, чупи поне половината щипки на капака под чистачката, чупи също и щипките на предпазния капак над филтъра на климатика. В последствие пластмасата под чистачката не прилепва към стъклото, влиза вода под нея, която достига до филтъра и се радвате на потни джамове. Иначе всичко казано за климатика / над 5 градуса / е вярно и според мен.

            Поздрави !

            ---------- Post added at 19:46 ---------- Previous post was at 19:43 ----------

            И още нещо. При интензивен валеж, без работещ климатик е нормално да ти се потят предните странични стъкла - около 10см от задната им част, както и задните странични.
            sigpic

            Comment


            • #51
              Не знам дали са на същия принцип ма на 166-цата като и ръгна автоматичния режим си включва климатика и вътре кондензите изчезват за секунди - така лекувах и на жената бравото
              AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                споделям!
                И това да работи за малко на климатик, действа изсушаващо!
                Да работи с киматик да, ама на него му е пусната само клапата.
                Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                Comment


                • #53
                  Климатика се включва само когато външната температура е над 5 градуса. Това, че свети индикатора му не означава, че е включен. Тоест при ниски температури, когато е в режим размразяване реално не работи. 156 принципно не може да се похвали с добра вентилация в купето и затова има склонност към изпотяване на стъклата, но при филтър в добро състояние и правилни настройки, могат да се получат задоволителни резултати.
                  Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                  Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                  Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                  Alfa Romeo 156, 2.0TS

                  Comment


                  • #54
                    Вентилацията на купето на 156 цата е един от добрите в този клас.Има и друг фактор.Има отдушници на колата които се намират под задната броня на задния калник.Когато са затапени, запушени се нарушава вентилацията в купето.На един приятел ката му правиха задните калници му ги завариха и от тогава неможе да се отърве от водата.Изпотяването в купето.Всички коли имат такива клапи.Често под бронята и калника се натрупва кал.И ако продължаваш да караш на рециркулация каквото и да правиш няма да можеш да се отървеш от влагата.
                    CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
                    Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500

                    Comment


                    • #55
                      колеги който иска да пробва да си намаже стъклата с крем за бръснене. Който не вярва да пробва на огледалото в банята.

                      Comment


                      • #56
                        сещам се навремето, като се гмуркахме, плюехме в маската, изплаквахме и не се изпотяваше стъклото.
                        ама, не си плюйте по колата, въпреки, че доказано - работи.
                        sigpic156 SW 2001 бивша.

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от 136 Покажи съобщение
                          Вентилацията на купето на 156 цата е един от добрите в този клас.Има и друг фактор.Има отдушници на колата които се намират под задната броня на задния калник.Когато са затапени, запушени се нарушава вентилацията в купето.На един приятел ката му правиха задните калници му ги завариха и от тогава неможе да се отърве от водата.Изпотяването в купето.Всички коли имат такива клапи.Често под бронята и калника се натрупва кал.И ако продължаваш да караш на рециркулация каквото и да правиш няма да можеш да се отървеш от влагата.
                          Да отбележа за протокола че тия клапи са за отвеждане на налягането в купето при затваряне на вратите,нямат общо с вентилацията,имат някакъв принос,но основната им цел е друга.Като се премахнат тия клапи,всеки път когато се затваря последната от отворените врати налягането в купето влияе лошо на стъклата,особено на лепените.
                          sigpicalfa 156 2.0 TS/звяр на пътя-0886399217

                          Comment


                          • #58
                            То ако няма от къде да излиза въздуха, като вкарваш отвън няма ли да отвори пак тая клапа?
                            А ако е запушена няма ли да пречи да помпа отвън нормално?
                            Welcome to the real world

                            Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от 136 Покажи съобщение
                              Вентилацията на купето на 156 цата е един от добрите в този клас...
                              Абсолютно невярно твърдение
                              Като се започне от оплакващите се от обратното и се мине през това, че зимно време при качване на повече от 2 души в автомобила, стъклата се запотяват за секунди (особено в задната част) и дори на извънградско шофиране е почти невъзможно да ги изсушиш, освен ако не държиш вентилатор на макс и помагаш с климатик и отворени задни въздуховоди. Примерът е за автомобил, който нощува в гараж, без 'набита' вътре влага, напълно изправна клапа за рециркулация и с качествен нов интериорен филтър. Факт е, че отворът откъдето би трябвало да влиза външният въздушен поток е с размер на капачка за буркан от компот - недостатъчен за да даде необходимия дебит за обдухване за това купе. Нека си кажем нещата реално - вентилацията на 156 е shit и това се наблюдава най-добре в зимни условия.
                              А клапите под задната броня са съвсем друга бира.
                              Last edited by Pepo; d.m.y г., 09:10.
                              156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
                              Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от Pepo Покажи съобщение
                                ........... 2 души в автомобила, стъклата се запотяват за секунди (особено в задната част) и дори на извънградско шофиране е почти невъзможно да ги изсушиш, ................
                                особенно пък спортвагона!!
                                пробах всички варианти с врътките, има ефект, ама задните стъкла са си перманентно потни.
                                sigpic156 SW 2001 бивша.

                                Comment

                                Working...
                                X